úterý 24. září 2019

Božská Helena

Na české verzi Vogue mě baví hodně věcí. Líbí se mi titulky, které jsou laděny ve stylu uměleckých fotografií či děl. Mám ráda články od Emy Müllerové, které mě pobaví a člověk se v nich v některých pasážích najde, Eva Sýkorová Čomborová mi osvětluje a doplňuje módní znalosti a "must know" události, Martin Váša píše dobře. Ráda si prohlížím i atypické fotky a fashion story uvnitř čísla, s časopisem splupracuje mnoho zajímavých fotografů, jejichž práce jsou geniální.

Na první vydání se třásli všichni. V očekávání kdo bude na první titulce a o čem se v čísle dočteme jsme skoro nespali a vyčkávavě chodili obhlížet výlohy trafiky, zda už náhodou TO číslo nevyšlo. Byla tam Karolina Kurková jako Olga Havlová a číslo nejspíše splnilo naše požadavky.


Jen mi tam prostě něco ještě chybí, něco co nejspíše nedokážu popsat, ale od módní bible Vogue to očekávám a předpokládám, že to dostanu. S každým nově zakoupeným číslem to hledám, ale stále nenecházím. Nejsem tak náruživý čtenář, že vlastním všechny čísla, pár mi jich na poličce přeci jen chybí. A jsem tak povrchní, že o mé koupi rozhoduje vzhled obálky. Ale každý jsem v některých momentech života tak trošku sobci a nicotní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Rostlinná džungle ve městě

Jedinečnost, láska, kreativita a umění. I těmito slovy bychom mohli popsat starost a péči o rostliny. Kniha Urban Jungle dodává inspiraci v...